موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: ارديبهشت 1401

همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر 14 پروژه فضای آموزشی و پرورشی مدارس استان بوشهر با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در صبح امروز با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استانی مراسم عملیات احداث و تکمیل 14 پروژه فضای آموزشی و پرورشی با اعتبار بیش از 752 میلیارد ریال در استان بوشهر آغاز گردید.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این مراسم گفت : من فکر می کنم در این جلسه ی بی ریای ما روح شهدا ی سوم خرداد ، شهدای آزاد سازی خرمشهر حاکم است ، همه چیز را می بینم که درست پیش می رود و نشانه آن این است که در چارچوب فضای فکری آن شهداء پیش می رویم، از برادران عزیزم در نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز تشکر می کنم که همزمان با تکمیل واحد های در دست احداث، عملیات 14 فضای آموزشی و پرورشی و ورزشی را امروز آغاز می کنند که از این 14 مورد، 7مورد احداثی و 7مورد دیگر تکمیلی می باشد و همزمان تجهیز مدارس را نیز انجام می دهند که این نشان می دهد مجموعه نوسازی مدارس و مجمع خیرین یک عملیات خوب و  انقلابی و مدیریت شده را پیش می برند. من از تک تک این برادران عزیزم، کارکنان و مدیران و معاونین و مسئولین و جناب آقای احمدی مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر سپاسگزارم و امیدوارم انشاا.. با همین حرکت جمعی که شروع نموده اید وتلاشی جمعی که انجام می دهید، وحدت و یک پارچگی که دارید و کارتان را برای خدا انجام می دهید خداوند راه ها برای شما بازکند و کارهایتان انشاا.. با موفقیت به سرانجام برسد.

 

ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر نیز در این مراسم گفت : در سوم خرداد مصادف با سالروز حماسه غرور آفرین آزاد سازی خرمشهر 14پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی را با مبلغ اعتباری بالغ بر 752 میلیارد ریال و سطح زیر بنای 17528 مترمربع  را در دستور کار داریم و من در اینجا قول می دهم به استاندار و دیگر مسئولینی که حضور دارند، دوستان نوسازی مدارس تمام همت خودشان را بر این بسته اند که فضای فیزیکی و تجهیزاتی که در این مدارس نیاز هست برطرف گردد وانشاا... تا اول مهر ماه 7کاروان تجهیزات مدارس خواهیم داشت و تاکنون 2 کاروان تجهیزات مدارس هنرستان های استان را ارسال کرده ایم و مابقی کاروان ها که شامل تجهیزات سرمایشی و میز و صندلی می باشد و دیگر اقلام مورد نیاز هنرستان ها و مدارس ، تا قبلا ازمهر ماه در اختیار آموزش و پرورش شهرهای مختلف استان قرار خواهد گرفت.

با احداث و تکمیل این 14 پروژه در 9 شهر استان، تعداد 104 کلاس درس با زیربنای 17528 مترمربع و 10270 مترمربع محوطه سازی و 1085متر دیوار کشی به فضاهای آموزشی استان افزوده و به منظور استفاده دانش آموزان در اختیار آموزش وپرورش استان بوشهر قرار خواهد گرفت .

 

منتشرشده در خبر ها

احداث مدرسه 6كلاسه شهداي بانك كشاورزي شهر بادوله شهرستان دشتي آغاز گرديد.

بنا به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس استان بوشهر،  آيين كلنگ زني مدرسه شهداي بانك كشاورزي با حضور غلامحسين كرمي نماينده مردم دشتي و تنگستان در مجلس شوراي اسلامي و ابراهيم احمدي  مديركل نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر و ديگر مسئولين استاني در شهر بادوله از توابع بخش كاكي در شهرستان دشتي استان بوشه برگزار گرديد. 

 دراين مراسم ابراهيم احمدي مديركل نوسازي مدارس استان بوشهر بيان داشت ؛ اين مدرسه خير ساز در 6 كلاس و با زير بناي 880متر مربع و اعتبار70 ميليارد ريال با مشاركت بانك كشاورزي در 12 ماه ساخته خواهد شد كه طراحي ، اجرا و تجهيز آن بر عهده اداره كل نوسازي مدارس استان بوشهر خواهد بود.

 

منتشرشده در خبر ها
شنبه, 24 ارديبهشت 1401 ساعت 15:20

آغاز عمليات احداث مدرسه نيكان كاوه

طي مراسمي احداث مدرسه 6 كلاسه روستاي اولي شمالي در شهرستان دير آغاز گرديد .

بنا به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس استان بوشهر ، طي مراسمي با حضور ابراهيم احمدي مديركل نوسازي ،توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهرو احمدي نماينده شركت پتروشيمي كاوه، عمليات اجرايي مدرسه خيَر ساز روستاي اولي شمالي از توابع بخش مرکزی شهرستان دیر استان بوشهر آغاز گرديد.

ابراهيم احمدي مديركل نوسازي مدارس استان بوشهر در آيين كلنگ زني اين مدرسه بيان داشت؛ اين مدرسه با 6 كلاس و زيربناي 920متر مربع و با اعتباري معادل 70 ميليارد ريال ريال با مشاركت شركت پتروشيمي كاوه احداث خواهد شد كه طراحي نظارت و اجراي آن با اداره كل نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر خواهد بود .

اين مراسم در صبح روز پنجشنبه با حضو مردم روستاي اولي شمالي و ديگر مسئولين استاني برگزار گرديد .

 

 

منتشرشده در خبر ها

 معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره كل نوسازي مدارس استان بوشهر از اختصاص بيش از 75 ميليارد ريال تجهيزات آموزشي به مدارس كار دانش و فني حرفه اي استان بوشهر خبر داد.
بنا به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس استان بوشهر، عيسي نوشادي معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره كل نوسازي مدارس استان بوشهر در اين خصوص بيان داشت: از سال مالي 1400 تا كنون بيش از 75 ميليارد ريال براي تجهيزات آموزشي هنرستان هاي  استان بوشهر اقدام گرديده است كه تا كنون توانسته ايم با توجه به درخواست ها و تهيه انواع اقلام مورد نياز نظير ؛چرخ خباطي، انواع موتور جوش و سنگ فرز، تابلو هاي برق مدارفرمان و تابلو برق هاي آموزشي آيفون هاي صوتي و تصويري ،تابلو هاي آموزشي سوخت رساني خودرو پژو405، موتور و گيربكس خودرو پژو405 و موتور وگيربكس هاي روشن شو پرايد ،دستگاه برش cnc در رشته هاي مختلف نظير خياطي،جوشكاري ، ساخت و توليد، برق الكترونيك و مكانيك خودرو در اختيار آموزش و پروش شهرستان هاي مورد نظر قرار دهيم كه اين روند نيز همچنان ادامه خواهد داشت تا در هنرستان هاي كاردانش و فني حرفه اي دانش آموزان بتوانند از امكانات و وسائل تجهيزات آموزشي به روز استفاده و بهره كافي را ببرند.

 

 

 

منتشرشده در خبر ها

اطلاعات تماس

  • آدرس: بندر بوشهر، ميدان رئيسعلي دلواری، ابتدای بلوار شهيد چمران
  • تلفن تماس:33324939-33324505(077)
  • نمابر:33324504(077)
  • دفتر مدیر کل:33326470(077)
  • کد پستی:96714-75158
  • پست الکترونیک: info@nosazibu.ir
  • تارنما: www.nosazibu.ir
آخرین بروزرسانی: سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳


آدرس ما بر روی نقشه

آمار بازدید

مجموع بازدید کنندگان
1570
صفحات بازدید شده
53169
صفحات بازدید شده امروز
462
بازدید کنندگان امروز
150
صفحه منتخب امروز
بازدید از صفحات دیروز
2651
بازدیدکنندگان دیروز
145
بالا
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…