موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: آذر 1402

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر ، مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر همراه با نماینده شرکت هلدینگ میهن از پروژه های خیری  شهر آبپخش ، روستای بیدو ، میاندشت ، چهوک ، تنگ زرد شهرستان دشتستان  و روستای چارک شهرستان دشتی  بازدید به عمل آورد .

ابراهیم احمدی مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر در حاشیه این مراسم گفت : این پروژه ها به تعداد 15 کلاس درس و به متراژ 720 متر مربع در قالب 6 مدرسه و همچنین با اعتبار بالغ بر پنجاه میلیارد ریال با مشارکت شرکت هلدینگ میهن ساخته شده است .

منتشرشده در خبر ها

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر جناب آقای مهندس مهرورز در این بازدید ضمن تقدیر از فرایند خرید تجهیزات و شیوه صحیح انبار تجهیزات مدارس در نوسازی مدارس استان بوشهر ، نکاتی را راجع مستند سازی  و همچنین رعایت ایمنی انبار تجهیزات مورد تاکید قرار دادند .

در این بازدید  دکتر احمدی مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر گزارشی  را در خصوص آمار موجود انبار ، میزان اعتبار جذب شده و نیز نیازمندی به اعتبارات بیشتر جهت بر طرف کردن کمبودهای تجهیزات  مدارس استان بوشهر را مورد تاکید قرار دادند.

منتشرشده در خبر ها

بازدید مهندس مهرورز مدیرکل دفتر ساماندهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه مدرسه 12 كلاسه خليفه اي دشتستان استان بوشهر

مدرسه خلیفه‌ای با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان با ۱۲ کلاس درس در زمینی قریب به دوهزار متر مربع در روستای خلیفه از توابع شهر شبانکاره احداث خواهد شد.

ابراهیم احمدی مدير كل نوسازي مدارس استان بوشهر  افزود: اعتبار این پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و زمین این مدرسه نیز توسط خیر نیک اندیش خانم پریوش زنگنه از اهالی این روستا اهدا شده است.

وی گفت: امیدواریم با احداث و بهره برداری از این پروژه ضمن ارتقا تعداد فضاهای آموزشی این منطقه زمینه آموزش و بهره مندی دانش آموزان اتباع خارجی از آموزش یکسان در کنار دیگر دانش آموزان فراهم شود.

منتشرشده در خبر ها
دوشنبه, 13 آذر 1402 ساعت 19:31

گراميداشت روز روابط عمومي

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومي را به تمامی دست‌اندرکاران توانمند و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در مسیر تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی شفاف گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

نامگذاری اين روز از ماه به نام « روز ارتباطات و روابط عمومی»، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم و دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی و ارتباطات را ارج نهیم.

از خداوند متعال برای همگان توفیق روزافزون برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر(عج) تحت رهبری مقام معظم رهبری را مسئلت می نمایم

منتشرشده در خبر ها

با اقدام يكي از خيرين نيك انديش استان بوشهر ، توافقنامه احداث دو كلاس درس در روستاي محمد آباد و احداث دو كلاس درس در روستاي بويري از توابع شهرستان دشتي بين اداره كل نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر و مجمع خيرين مدرسه ساز استان بوشهر به امضاء رسيد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر : اين خير بزرگوار كه از مناطق محروم دشتي بازديد داشتند ، در اين رابطه افزودند ، خدمت و تلاش در امور مدرسه سازي را يك امر واجب ميدانم و خوشحال هستم كه ميتوانم خدمتي را در راستاي ترويج تعليم و تربيت انجام دهم .

ابراهيم احمدي مدير كل نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر ضمن تشكر از خير محترم بيان داشتن : در حال حاضر اولويت نوسازي مدارس استان بوشهر ، با مدارسي است كه از حداقل فضاي فيزيكي و استاندارد برخوردار مي باشند و همچنين ساخت مدارس هنرستاني در راستاي تربيت نيروي انساني فني و متخصص به دليل وجود صنايع بزرگ و كوچك در استان بوشهر مورد اولويت كاري اين اداره كل مي باشد .

 

منتشرشده در خبر ها
صفحه1 از6

اطلاعات تماس

  • آدرس: بندر بوشهر، ميدان رئيسعلي دلواری، ابتدای بلوار شهيد چمران
  • تلفن تماس:33324939-33324505(077)
  • نمابر:33324504(077)
  • دفتر مدیر کل:33326470(077)
  • کد پستی:96714-75158
  • پست الکترونیک: info@nosazibu.ir
  • تارنما: www.nosazibu.ir
آخرین بروزرسانی: شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳


آدرس ما بر روی نقشه

آمار بازدید

مجموع بازدید کنندگان
1987
صفحات بازدید شده
59702
صفحات بازدید شده امروز
946
بازدید کنندگان امروز
150
صفحه منتخب امروز
بازدید از صفحات دیروز
1149
بازدیدکنندگان دیروز
293
بالا
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…